Wanneer u uw eigen bedrijf start zijn er heel veel dingen die u moet regelen. Er zijn een tal van zaken die geregeld moeten worden. Zelf iets beginnen is spannend, leuk maar neemt vooral ook heel veel tijd in beslag. Op bepaalde momenten wenst u zichzelf in tweeën te delen, omdat u niet overal tegelijk aanwezig kunt zijn. Wanneer u van afspraak naar afspraak rent, kant het zo zijn dat uw telefoon regelmatig af gaat. Helaas kunt u niet twee mensen tegelijkertijd te woord staan. En drukt u de inkomende oproep weg. Dat had een klant kunnen zijn. Tegenwoordig is het heel erg van belang om uw klanten goed te woord te staan. Het is belangrijk om ze goede service te bieden en vooral ook bereikbaar te zijn. Wanneer u een beginnende onderneming bent is het heel erg belangrijk om goed te laten zien dat u betrokken bent met uw klant. Dit zorgt namelijk voor tevreden klanten en een zogenaamde positieve word of mouth. Word of mouth kan zowel online als offline plaatsvinden en is daar waar mensen samenkomen en over u als bedrijf praten. Dit kan online bijvoorbeeld door ervaringen te delen op sociale media kanalen. Maar dat kan ook op de familie barbecue op zondag. Om ervoor te zorgen dat u als bedrijf groeit en succesvol wordt is deze positieve word of mouth zeer belangrijk. Een positieve word of mouth kan gecreëerd worden door tevreden klanten. Helaas is het voor u niet altijd mogelijk om de klanten altijd te woord te staan. De realiteit is dat u zich niet in tweeën kunt opsplitsen. Hierbij biedt antwoordservice de oplossing. Dit is namelijk een inbound callcenter die al uw telefoontjes beantwoord die u zelf niet kunt beantwoorden. Zo hebben u klanten te alle tijden altijd een professionele telefoniste aan de telefoon. |
Voor meer info : http://www.antwoordservice-telefoonservice.nl/ |