Het communiceren van bedrijven met klanten gebeurt steeds vaker via schermen. Of dat nu via het internet gaat op tablets of smartphones, of via schermen die in de winkel hangen. De consument weet beter wat hij of zij wil en gaat goed voorbereid op pad. Maar toch kun je de klant meer informatie bieden dan je denkt. Dit kan bijvoorbeeld via digital signage en instore interactie. In dit artikel lees je alles over deze interactieve vorm van communicatie zodat jij je klant ook net dat beetje extra kunt bieden. Informatie bij de hand tijdens het winkelenHoewel klanten vaak goed voorbereid en met veel kennis over producten de winkel in komen hebben ze vaak toch vragen of willen ze inspiratie opdoen. De medewerker heeft hier niet altijd tijd voor. Zeker als het druk is kan een medewerker niet iedereen tegelijk helpen. Een interactief scherm in de winkel kan hierbij helpen. In één druk op de knop bied je je klanten informatie over je producten aan. Daarnaast kunnen ze op zo’n scherm ook direct bestellingen plaatsen wanneer een artikel misschien niet voorradig is. Je kunt zo in minder tijd meer voor je klanten betekenen. Creëer een belevingWanneer de schermen niet worden gebruikt kunnen ze video’s of foto’s laten zien die een beleving creëren. Dit kun je ook doen door de muziek en het licht in de winkel hiermee te integreren. Zo creëer je een totaalplaatje dat klopt en herkenbaar is. Andere toepassingen van digital signageDigital signage heeft naast interactie nog meer toepassingen. Zo kun je het integreren met muziek of de sociale media van je bedrijf. Ook de traditionele beeldschermen kunnen worden gebruikt. Via de website van Qyn vind je meer informatie over al deze toepassingen en kun je vrijblijvend contact opnemen. |
Voor meer info : |