Nieuwe artikelen

De nieuwe ontwikkelingen van de klassieke Kipling tas

Kipling was een van de populairste tassen- en accessoiremerken in de jaren 1990. Het Belgische merk, dat vooral bekend is om zijn innovatieve gebruik van gekreukt nylon en zijn schattige apenmascotte, was aanwezig in elk klaslokaal en op elke luchthaven. Hoewel er elke 2 seconden een Kipling-tas wordt verkocht, is het merk in de loop der jaren de weg kwijtgeraakt en is het er niet in geslaagd mee te evolueren met de veranderende tijden, waardoor het een deel van zijn aantrekkingskracht bij tieners en jongvolwassenen heeft verloren. Precies daarom is Vera Breuer, Global President bij Kipling, bezig met de oprichting van een wereldwijde taskforce om een nieuwe creatieve merkvisie voor Kipling te creëren. Een merkvisie die zich vooral richt op millennials.

“We werken momenteel aan een nieuwe creatieve visie voor Kipling, een visie die het merk dichter bij zijn oorsprong zal brengen,” legde Breuer uit aan FashionUnited tijdens een interview voorafgaand aan de lancering van hun collectie in Antwerpen op donderdagavond.” Aangezien Kipling ook een paar jaar oud is, is een gebied dat we volgens mij hebben gemist om aan te pakken, ervoor zorgen dat millennials het merk kennen, dus werken we aan een strategie om hen terug in het bedrijf te brengen.” Sinds haar aanstelling bij Kipling in januari van dit jaar werkt Breuer samen met haar wereldwijde team bij Kipling, waartoe ook industrieveteraan Denielle Wolfe, Vice President of Product and Design, behoort, om de nieuwe, wereldwijde merkrichting van Kipling uit te zetten.

Kipling richt zich op het aantrekken van millennials: ‘Waar jonge mensen zijn, daar willen wij zijn’
“De hele creatieve richting van het merk is ontworpen om Kipling te verjongen en relevant te maken. Als je kijkt naar millennials vandaag de dag is alles zo naadloos geworden onder hen,” voegt Breuer toe. “Ze kijken naar dezelfde vloggers, volgen dezelfde influencers en kijken naar dezelfde make-up tutorials. Dus werken we aan een nieuwe visie die al deze punten aanboort en hen terugbrengt in de merkplooi. De nieuwe creatieve visie zal echt ons voertuig zijn om ons merk in één richting te verenigen en te verenigen.” Hoewel Breuer niet in detail laat weten wat deze nieuwe creatieve visie precies in zal houden, onthult ze wel dat deze vooral cool, inclusief en authentiek voor Kipling’s roots zal zijn.

Tags:

Dit artikel is samengesteld door het redactieteam van builds.be, dat zich richt op het zorgvuldig selecteren en presenteren van betrouwbare informatie.

Gerelateerde artikelen die u mogelijk interesseren

Sieraden in Antwerpen staan bekend om hun prachtige ontwerpen en vakmanschap, maar het is belangrijk om ook aandacht te besteden

Waarom je een waterdichte regenjas nodig hebt Regenjassen zijn een essentieel onderdeel van elke garderobe, en er zijn een paar

Ga je binnenkort op sollicitatiegesprek of heb je een belangrijke vergadering op de agenda staan? Dan is het verstandig om

Moderne tassen Het vinden van de juiste tas om te dragen kan een hele klus zijn om voor elkaar te

De portemonnee is perfect voor het opbergen van de belangrijkste dingen. Er is genoeg ruimte om een nieuwe identiteitskaart, een

Het welzijn voor jouw kind of kinderen is natuurlijk het aller belangrijkste. Je zult dan ook, net als ik, in

Wanneer meisjes in de puberteit komen, gaan zij beha’s dragen. Een beha wordt ook wel bustehouder genoemd en ziet er

Gekleurde diamanten worden alom geprezen voor hun schoonheid. Ze zijn erg zeldzaam, en stijgen daarom elk jaar in waarde. Door

Ben je op zoek naar een mooie diamanten ring, dan is ook de keuze van het edelmetaal erg belangrijk. Deze

Van plan om een verlovingsring te kopen voor je geliefde? Dan denk je hoogstwaarschijnlijk eerst aan traditionele diamantvormen, zoals de

Onze samenleving is al jaren aan het veranderen. Het begon met het internet en daarna de zoekmachines. Door deze twee

Als jij er modieus bij wilt lopen maar jouw budget voor kleding begint op te raken kun je met goedkope

Titanium trouwringen, heb je er ooit wel eens over nagedacht om deze uit te kiezen? Misschien wist je geeneens dat

De zomervakantie is weer voorbij en dat betekent dat de winter er weer aan komt. Helaas is het gedaan met