terwijl andere verkopers een geruime tijd bezig zijn met de verkoop. Wil jij de kans op op een snelle verkoop vergroten? In dat geval kun je ervoor kiezen om een verkoophaven te gebruiken. Dat brengt namelijk verschillende voordelen met zich mee. Je kunt onder andere terecht bij de verkoophaven Jachtmakelaar Kappers. We gaan in deze tekst dieper in op de voordelen van een verkoophaven. Gemakkelijker om te bezichtigen Eventuele kopers willen de boot eerst bezichtigen. Uiteraard kunnen ze ook naar de foto’s in een advertentie kijken, maar dan krijgen ze er geen goed beeld van. Ze moeten echt verliefd worden op de boot. Een boot in een verkoophaven kan veel gemakkelijker worden bezichtigd. Hoe meer mensen de boot bezichtigen, hoe groter de kans dat iemand uiteindelijk besluit om een aantrekkelijk bod op je boot te plaatsen. Groter bereik Met een boot in de verkoophaven vergroot je om twee redenen de kans om de boot snel te verkopen. In de eerste plaats omdat eventuele kopers de boot gemakkelijk kunnen bezichtigen, nadat ze advertentie op een platform hebben gezien. Tegelijkertijd bereik je ook verschillende kopers die geen gebruikmaken van internet. Je trekt dus meerdere doelgroepen aan. De jachtmakelaar kan je beter begeleiden Stal jij de boot in een verkoophaven? Dan krijg je goede begeleiding van de jachtmakelaar. Ze kunnen dan namelijk verschillende activiteiten uit je handen nemen. Ze kunnen bijvoorbeeld bezichtigingen voor je uitvoeren. Makelaars hebben veel ervaring met bezichtigingen en ze weten dus ook wat mogelijke kopers belangrijk vinden. Ze kunnen je boot dus in een positief daglicht zetten. Tegelijkertijd kunnen ze je ook helpen met onderhandelen en het maken van foto’s. Ook kunnen ze je begeleiden met de administratieve zaken na de verkoop. Je hoeft je boot niet ergens anders te stallen Een verkoophaven is ook bijzonder praktisch, omdat je dan geen stalplaats meer nodig hebt. Daar ben je immers ook geld aan kwijt en als je toch de boot wilt verkopen, kun je deze net zo goed in een verkoophaven stallen.
|